Ett högt och tydligt NEJ

Sitter på altanen i solen och väntar på att Jocke ska stiga upp.
Idag ska vi grilla, första gången i år. Kommer bli supergott, hoppas jag. Hoppas också att solen ligger kvar ett tag på altanen så man kan sitta ute och äta utan att frysa.

Idag har Engla varit hemma. Precis innan vi skulle åka till dagis så tyckte jag att hon kändes varm och det stämde, hon hade 38 graders feber. Hon varit rätt pigg ändå så vi har suttit ute hela dagen och bara tagit det lugnt. Satt och läste tidningar och drack kaffe.

Efter att vi hämtat Saga så åkte vi till lilla kiosken och åt en varsin glass, mmm, gott.
Agnes nöjde sig otroligt nog med en banan???? Trodde jag aldrig. När jag försökte ta bananen från henne så fick jag ett klart och tydligt NEJ, haha, lät lite kul!

Nehe, nu får faktiskt Jocke ta och stiga upp, annars kan vi aldrig äta, inte när det är varmt iaf...

Ha det gott....kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0