Första dagen barnfria

Sitter nu i sängen efter en god frukostbuffe på hotellet, proppmätt. Varför måste man äta sååå mycket bara för att det är en buffe, man är ju mätt efter hälften.

Har försökt skriva tidigare men har inte komit in på min blogg, men nu äntligen så gick det.

Igår efter att ha varit på hotellet en stund så drog vi in till stan. Det blev sen middag på Texas Longhorne, efter att ha stått och väntat på bord i drygt en timme. Men det var det värt, supergott!
Sen mötte vi upp en några kompisar och drog till Mosebacke där min kompis brorsa spelade, Love It Loud. Tog några öl och avslutade kvällen på Ljungren.
Det blev en ganska lugn kväll (småbarnsföräldrar som vi är, hehe), var väl hemma runt 02:00. Men trevligt var det, inte varje dag som jag och Jocke kan gå ut och festa tillsammans :)

Idag blir det nog ganska lugnt. Vi tänkte snart gå ner till relaxen och krypa ner i bubbelpoolen och sen blir det en sväng på stan.

Saknar mina tjejer....

image225

image223
Står halvfrusen och väntar på bord på Texas....

image224


Kram på er, hoppas ni får en lika härlig dag som vi..........

Kommentarer
Postat av: Helen

Ah vad sota ni ar! Hoppas ni har och far en toppen, toppen helg. Njut av att vara tillsammans och ta vara pa varandra!

Saknar er sa mycket!
Puss & Kram!
H

2008-04-19 @ 12:31:43
Postat av: Mormor Lena

Hej! Vilka fina kort på Jocke o dej. Du har blivit kvinna Camilla.Kram Mamma och Mormor.

2008-04-19 @ 14:24:12
URL: http://www.sweetpeas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0