Goliat på besök

Idag vaknade jag strax efter 7, helt ensam i sängen. Jocke och Saga och Engla var redan uppe, själv hade jag inte hört ett ljud när dom steg upp. Har sovit som en stock hela natten. Var nog rätt trött då, har lite ont i halsen så jag behövde kanske det....
Vid 8 vaknade Agnes och då kom också Fia med Goliat som vi skulle vara barnvakt åt ett par timmar. Jag och Jocke tog barnvagnarna och hämtade syren skott som Jocke nu planterat längst staketet, kommer bli jättefint när dom växer upp, ehh, om typ flera år :(
Blev en liten promenad när Fia kom tillbaka.

Resten av dagen har varit lugn. Nu på kvällen så åkte jag iväg och jobbade några timmar och sen blev det Desperate...

Ska lägga mig nu och hoppas att halsen blir bättre.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0