Hemma igen

image231
En "solpippa" enligt Engla, hihi...



Så var man hemma igen. Vi kom hem igår runt 16:00, kul att träffa barnen, pussa och krama på dom :)

Helgen har varit hur skön som helst, jag kände mig verkligen utvilad när vi kom hem, och det var ju det som var meningen. Var så skönt med Hagaparken så nära, igår så tog vi en promenad dit och bara låg i solen och njöt med en varsin glass, nice!!!

Idag så gick vi ut direkt efter frukost och var sedan ute nästan hela dagen. Både fika och lunch ute i solen, krattade lite löv, planterade lite blommor och bara fixade.
Jag har märkt att sedan barnen är ute mer så har Saga haft lättare att bara sätta sig ned med en pysselbok, pärlplatta eller liknande. Hon har haft lite svårt för det innan, hon har liksom inte haft tid....det är klart hon är ju äldre nu så det kanske börjar bli roligare med pyssel.

Imorn är det kvartsamtal med Engla, ska bli spännande och se vad de har att säga.

Jag hoppas på fint väder så man kan vara ute mycket imorn med....

Dags att lägga in lite räkningar....kram

(lite bilder från idag)

image226

image227  image228

image229


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0