Jag vill, jag vill!!!

Fastande framför datorn och alla amerikanska shoppingsajter.
Tänk att få åka till USA nu och bara shoppa massa kul när dollarn är grymt låg. Hur kul skulle inte det vara!!!!!!!!!!
Ny barnvagn och annat skoj, åhhhh!!

Synd bara att det ska vara så dyrt att åka dit, och så vill man ju ha MASSA pengar med sig så man kan handla massa massa pryls!
Jaja, en annan gång. Får väl nöja mig med att drömma tillsvidare, hmm!

NU ska jag sova, natti natti.

                                                    

Kommentarer
Postat av: Fia

JAAAAG MEEEEEEEEEEED...... come on let´s gooooooo...

vi tar varsit lån vet ja....

2008-04-02 @ 16:20:10
URL: http://frufia.babyblogg.se
Postat av: Helen

Fast visst ar det bra att man har gratis boende i USA... :)
Vi far halla ogonen oppna for bra deals! Kolla med Kjell, han brukar hitta bra priser.

Kram pa er. Jag hoppas ni kan komma och halsa pa snart. Saknar er alla!
Faster H

2008-04-02 @ 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0