Lugn dag

Idag har varit en lugn dag. Skjutsade barnen till dagis, lade Agnes och sen satte jag mig i soffan och bara slappa, skööönt!
Efter att Agnes vaknat så gick jag och Fia en långpromenad och sen städade jag ur bilen, det värsta iaf :). I helgen ska den bli tvättad, den är mer grå än svart :). Man får skämmas när man åker omkring i den...
Jocke är ledig i helgen så vi har tänkt göra en massa nytta på tomten, fälla träd, städa och sånt. Snart är det ju faktiskt sommar, hoppas jag! Man blir ju härligt glad när det är så vårigt ute.

Ikväll har jag varit på föräldramöte för Saga, det var lugnt, brukar annars vara rätt stormigt hehe. Tove var barnvakt eftersom Jocke jobbar, så barnen var härligt uppspelta när man kom hem :). Nu sover dom iaf.

Nu ska jag titta på Spårlöst....ha det bra.....kram

                                    image195
En bukett med syrenkvistar som inte är så fin nu men kommer vara vackert lila snart..........och dofta underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0