Lugn dag...

Ännu en dag som gått. Jocke har jobbat hela helgen, tråkigt men man är van. Han jobbar sista natten inatt och sen är han ledig ett tag.

Idag har det varit lite mulet men ändå rätt varmt. Vi har bara tagit det lugnt. Jag har suttit på altanen medans tjejerna har lekt. Har börjat göra i ordning den mysiga delen på altanen, där man kan sitta i soffan och bara ta det lugnt. Skulle vilja åka iväg och köpa lite tyg att hänga upp där ute, lite glada sommarfärger. Jag har också lite ljuslyktor och annat som jag vill hänga upp, kommer bli mysigt!

På eftermiddagen så tog Ann och Tove med sig Saga och Engla på kalas till Anns pappa så jag och Jocke hade några lugna tysta timmar innan han drog till jobbet. Agnes låg och sov i nästan två timmar, fick väcka henne så hon skulle kunna somna nu på kvällen.

Har suttit med schemat för mitt nya jobb, ett jäkla pyssel att få sina pass på rätt ställe. Vi funderar ju på att ta med Saga till faster i LA under juli så det blir många pass på få dagar. Man vill ju inte vara i LA för kort tid heller, mycket av tiden så reser man ju bara.

Imorn är det öppnis, får se om vi åker dit. Engla och Agnes är ju lite förkylda än.....vill ju inte smitta ner någon annan stackare.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite bok...godnatt.



Glass efter maten. Gott men kallt tyckte Agnes


image233image234

        image235


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0