Mina tjejer

Har precis tittat på ett avsnitt av Barnmorskorna på SVT Play. Har missat dom innan eftersom jag tittat på Lost.
Åhh, vi har sagt att vi INTE ska ha fler barn och det vill jag inte nu heller men........tänk att aldrig mer få föda fram ett barn. Det är så sjukt stort, jag skulle kunna föda hur många barn som helst :) Kanske ska bli surrogatmamma, haha. Nä, tror inte det va!

Men att ligga där och kämpa, och ha så ont som man typ aldrig nånsin kommer ha igen, och sen få den lilla på bröstet. Finns inget bättre, oslagbart!
Neeeej, jag lovar, det blir inga fler barn. Ska orka me de man har, hehe!

Eftermiddagen har varit lugn. Engla och Agnes har sovit rätt mycket och Saga har varit ute och lekt. Engla blev piggare på kvällen, inget kräk men heller ingen mat. Hoppas hon mår bättre imorn!

Lägger in DÅ och NU bilder på tjejerna...

                                                                                                                                                                                                                                       
                                                           

Tiden går fort............

Kommentarer
Postat av: tove

söta bilder!!!!!!!!
tänk vad tiden går fort.
från en glad moster.
många kramar

2008-04-12 @ 20:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0