Nu så...

.........ligger barnen i sina sängar och sover. Hoppas på att det blir en kräkfri natt. Engla har mått sådär idag. Ett tag trodde vi att vi skulle bli tvungna att åka in med henne eftersom hon inte ens fick behålla sitt vatten. Vid 14:00 hämtade jag Saga på dagis och sen in till Norrtälje och köpte vätskeersättning. Nu har hon fått det hela kvällen och har blivit mycket piggare så jag hoppas att det håller i sig. Lillskrutt, hon är så hungrig att hon inte kunnat hålla sina fingrar borta från Agnes och Sagas mat. Hela tiden säger hon att hon är hungrig.

Stackarn, man vill så gärna ge henne en stooor tallrik med mat men vi är säkra på att äter hon det så kommer det upp lika fort.

Jocke och jag har precis ätit hemlagade köttbullar i tomatsås som Jocke lagat, supersmarrigt!!!!
Nu ska vi, eller iaf jag, titta på "So you think you can dance". Första livesändningen, ska bli kul och se om de är duktiga..hoppas det skandinaviska är lika bra som den amerikanska!

Kram


Kommentarer
Postat av: Joni K

yo girl!
Snubblade över den här lilla sidan lite utav misstag, och blev hyffsad överraskad när jag verkligen insåg att det du var din sida!

3(?) barn! Grattis! Måste vara kul!...kanske inte när kräksjukan går...
Hoppas att allt är fint med dig annars, själv så jobbas och pluggas det för tillfället. Åker snart till Barcelona, ska bli så skönt med lite rikgit värme.

Jaja..ha det bäst! Ta hand om dig och dina små. Hör av dig

/ joni K

2008-04-11 @ 10:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0