Onsdag

Nu har jag lagt Agnes, hon var trött idag så hon fick komma i säng tidigare. Fortfarande trött efter att ha varit sjuk så länge. Nu är hon iaf mycket bättre  magen och inget kräk idag! Hoppas, hoppas att det är på väg bort.

Saga och Engla har varit på dagis idag så jag, Jocke och Agnes var bara hemma och tog det lugnt. Var ute en stund på tomten och fixade. Lite småkallt tycker jag, vill ha sol nu!!

Ikväll tänkte jag ha en "millakväll". Färga ögonbrynen, fila och måla naglarna, kanske lägga en mask och sånt! Vill vara fin i helgen när vi ska ut och käka, träffa lite vänner.....ska bli kul!

Ann kom förbi på en fika idag, hon fick noppa mina ögonbryn, hehe, slipper jag det ikväll.


image219

 image220
 Stooooor mun, haha!


Kommentarer
Postat av: ann

Tack så mycket min älskade vän för den fina bilden med närbild på min dubbelhaka och underbett!!!!! Tur att lilla nano e söt, pussssssssssssssss

2008-04-17 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0