Snö och regn

Hemma hos oss så är det just nu snöblandat regn!!!!???? Hallå, jag trodde att våren hade kommit, den var iaf här en snabbis. Nu har det varit grått, trist och kallt i flera dagar. Jag vill ha vår nu!!!

Jag tänker iaf beställa det tills vi ska vara barnlediga, för då vill jag sitta på en solig uteservering och dricka en öl, nice!!

Agnes sover och Engla och Saga tittar på Lotta på Bråkmakargatan, Engla är mycket piggare men tydligen trött nog att titta på en film för det händer ju inte annars :)
Jag ska sätta mig i soffan och passa på att läsa lite bok innan det blir full rulle igen..

Hej då!!

Kommentarer
Postat av: Fia

bok??? vaddå för bok??? visste inte att du kunde läsa?!!! *moohahahhahahaaaa*

kraaaam

2008-04-13 @ 20:29:25
URL: http://frufia.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0